Wednesday 1 June 2011

tak layak langsung!!!


FUUUHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!   handsome nye kamu FIZO OMAR!!!! bertapa sempurna nya ciptaan yang ALLAH S.W.T ciptakan.. indah nya ciptaan-NYA.. kamu tersangatlah kacaknya fizo omar.. tak ada kaitan pun dengan tajuk entry aku tu kan???

hehehehe.. tak adalah, actually aku tertanya-tanya, budak gemok macam aku ini layak tak untuk memiliki orang yang sekacak FIZO OMAR nie??bagaikan langit dan bumi lah kalau aku dapat suami sekacak FIZO OMAR ni kan?? layak tak aku??hehehe..paras rupa memang tak penting pun, yang penting adalah keikhlasan dan kejujuran, tapi tak salah kan untuk kita melihat sesuatu yang cantik..siapa lah yang sudi nak kat aku nie.???hehehe. jodoh memang dah ditentukan oleh Allah s.w.t kan.. tapi pernah tak korang terfikir, dengan siapa korang akan kawin nanty?? dan adakah korang betul-betul layak untuk menjaga mereka setelah bergelar isteri??? LAYAK KE???

aku nak lelaki yang kacak:
= sebab aku nak lelaki yang kacak adalah sebab aku ni tak cantik sangat, so nanti insyaAllah.. anak-anak aku akan ikut muka suami aku.. nanti dyeorang kacak dan cantik lah..hehehe. tak adalah.. gurau-gurau je..


i love u FIZO!!


p/s : sebenarnya semua tuh ketentuan ALLAH SWT..

No comments:

Post a Comment