Wednesday 1 June 2011

entah pape..

fuhhhh... akhirnya dapat gak aku nak mengupdate kan blog aku hok kucar lana nie... ingat kan dah tak boleh bukak terus blog ni.. HAMPAGAS betul.. hari ini aku nak luahkan perasaan aku kat sini.. aku benci sangat bile ade orang yang tak berapa nak pandai atau bahasa senang nya BODOH!!! buat-buat pandai.. dah lah BODOH!! lepas tuh BELAGAK!! pandai.. lepas dah salah buat nak tuding-tuding jari pulak dekat orang, kononnya orang salah buat keje lah ape lah.. hellloooo!!!!!.. sebelum nak check kerja orang tu, check lah kerja sendiri dulu.. betul ke x kerja yang kau buat tuh!!
dah lah lah tuh. bau badan pun busuk. kalau bau badan je busuk tapi hati tak busuk takpe.. nie dah lah busuk, hati lagi busuk!!! suka sangat nak salah kan orang lain.. tak buat selidik dulu dah nak buat cerita.. errrrr... benci nya kenal dengan orang macam ini...ya allah.. aku nie pun tak adalah pandai pun kan... aku jugak bukan orang yang baik-baik.. tapi aku tak suka nak cari kesalahan orang lain. sebab setiap manusia pasti akan ada buat silap.. sebab kita belajar dari kesilapan.. dan aku tak nak jadi orang yang BODOH tapi BELAGAK PANDAI..
biar lah kita tak cantik, biarlah kita bodoh.. biar lah kita miskin.. tapi jangan kita jadi orang yang belagak!!! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........................


p/s : aku diciptakan oleh ALLAH S.W.T.. aku terima segala kekurangan diri...^_^

No comments:

Post a Comment