Monday 11 April 2011

ape nak jadi????

sekarang ni aku tgk semakin hari semakin ramai lak lelaki yang bertukar jantina kepada perempuan..begitu jugak lah sebaliknya..sampai ade yang buat pembedahan plastik!! x boley bla lar..bile aku tgk mereka tuh,aku jadi takut,aku rse dunia ni semakin hampir kepada hari khimat..aku mule terpikir, cukup ke amal ibadah aku sepanjang aku hidup nie tuk bawak ke tempat tinggal aku yang kekal tuk selamanya tuh??cukup ke??aku tertanya2..cukup ke amalan2 yang aku buat, sudah ke aku mintak maaf kepada mereka2 yang telah aku sakitkan hati..terampunkah semua dosa-dosa aku nanty??ya allah,lindungi lah hamba mu ini dari terjebak ke dalam dunia maksiat..kau lindungi lah kami semua dari mengejar harta dunia sahaja sehingga terabaikan akan amal untuk akhirat. bagi golongan2 nyah,pengkid,gay dan lesbian,aku x layak nak bagi komen pape.sebab aku pun x sempurna.hanya ALLAH S.W.T yang mengetahui nye.




sebelum mencaci orang lain, sedari diri sendiri dahulu.. mereka tidak meminta untuk menjadi begini.. apa yang berlaku di luar kawalan.. agama menyuruh kita membimbing mereka secara lembut.. bukannya menghukum mereka.. nasihat secara baik adalah cara pembimbing yang baik. bukan mengutuk dan mencaci.. itu menambah lagi dosa yang sudah sedia ada.. renungkanlah.. dAn seLamAT berAMAl..^_^

Dan di antara tanda-tanda kekuasaanNya ialah malam dan siang, serta matahari dan bulan. Janganlah kamu sujud kepada matahari dan janganlah pula sujud kepada bulan dan sebaliknya hendaklah kamu sujud kepada Allah yang menciptakannya, kalau betulah kamu hanya beribadat kepada Allah.



p/s : ampunkan dosa-dosa kami YA-ALLAH..

No comments:

Post a Comment