Thursday 28 April 2011

langsai..

Syukur alhamdullilah..akhirnya hari ni aku telah menjadi seorang budak gemok yang berjaya melepasi ujian memandu kereta..so kat sini memang xde beza pun budak gemok ke kurus ke..semuanya boleh berjaya,yang penting usaha dan kesungguhan dalam diri..Serta jangan lupe banyakan doa kepada Tuhan kite, segala rezeki datang dari-Nya.Syukur sangat ke hadrat ilahi akhirnya aku dapat langsai kan ujian ni.Ini semua rezeki dari yang Maha Pencipta.Terima kasih Ya Allah.Aku yakin kejayaan aku ini datangnya dengan izin-Mu.ku panjatkan kesyukuran ke hadrat mu.Terima kasih kepada kakak-kakak ku di tunas manja yang telah banyak memberi sokongan dan mendoakan kejayaan aku, terutama sekali kepada NIK NOR ASIAH NIK MAT..Terima kasih kak nik..awak dah banyak bagi sokongan dekat saya.Dan kepada kakak gemok ku, SRI MIBA SALEH..terima kasih juga sbb doakan saya dan buat keje untuk saya..


Mase test JPJ kat bahagian parking td,mase nak amik keputusan tuh, boleh pulak orang jpj tuh tanya mana suami aku!!! aduhai, aku nie dah cm orang kawin ke?? mentang2 lah aku gemok!!!hahaha..tapi handsome gak jpj tuh.muke macho, tapi agak garang lar.hehe. mood mengatal.Mase test untuk jalan raya pulak aku dapat jpj perempuan, orang ramai cakap dapat jpj perempuan nie susah, sebab lagi cerewet dari lelaki..tapi alhamdullilah lah, aku dapat jpj yang x banyak kerenah...baik je..huhuhu.. akhirnya LANGSAI!!!!!!!!!!!!!!!


p/s : pas ni boleh beli kereta... kok miba!!!pas nie kite naik kerentera ok???

No comments:

Post a Comment