Friday 8 April 2011

PERASAAN JADI GEMOK??

budak gemok nie gemok ke???mmg!!mmg ar budak gemok nie gemok!!ade aku kesah???hahahaha
terus terang nye, aku mmg x kesah pun aku gemok..
sbb x dosa kan jadi gemok..setiap kejadian pasti bersebab.lagipun sepanjang aku hidup nie.aku x pernah agi menyusah kan sahabat2 atau keluarga aku disebabkan faktor badan aku yang gemok nie.mmg lah kdg2 jeles tgk dak2 perempuan kurus,slim kat luar tuh kai baju yang cntik2..tapi bile aku pikir2 balik..lau dah semuanye kurus,,semuanya cantik..sape yang nk jadi gemok??sape yang nk jadi sikit x cantik(ayat sedap didngar)..so,aku sayangkan diri aku walaupun aku gemok!!sbb ini 1 anugerah yang ALLAH S.W.T berikan kat aku..
alhamdullilah..sekarang aku masih sihat,dan aku mampu buat ape yang orang lain boley buat.. 
aku ley time lar lau ade org yang bg nasihat
suh aku diet.bukan ape.takut sakit kan.tapi setakat nie 
alhamdullilah lar dak gemok sentiasa sihat dan ceria...
yang dak gemok xley bla nye!!lau ade orng yang sesedap mulut je nk ngate dak gemok!!mmg dak gemok hot lar!!
cm lah aku nie g mintak makan ng dyeorg.bagi aku..jadi budak gemok nie xlah seteruk mane pn..
aku masih ade ramai kawan yang sayang kan aku..
cume aku xde boyprend je..hehehe..mood mengatai...





aku nk jadi budak gemok yang berkeyakinan..hehehe^_^


p/s : emosi lebih..

1 comment:

  1. yeah!betol2 kak shza...
    xsalah pon jadi gemok..
    malah lebih bahagia dan lebih ksh syg..
    hehek:)

    ReplyDelete