Sunday 24 April 2011

hang out!!!

akhirya dapat gak aku nk update gambar2 aku hang out ngan member2..mase nie kua tuk celebrate bufday kak aisyah..kak aisyah nie supervisor tempat aku keje.kiteorang kua lah makan2..pahtu g lepak2..sembang2..macam-macam lah..hahaha..roshan pun ade ikut sekali.tuh yang lagi seronok tuh..aku memang suke kua malam2 buta.pahtu besoknye g keje mengantok!!haha.balik kul 2-3 pagi..anak dara apa lah ni kan??hehehe

  hahaha...pic x lah cantik mane..guna hanphone murah je..yang depan berkaca mata tu lah kak cah aku!!!hahaha..yang lelaki tu lak roshan..dari sri lanka..
 dak gemok n shahira
 dak gemok,kak nani n kak nik
 aku memang suke posing lebih2..
 peace!!!
 mucung mulut anak itik..haha
kakak ku yang awekx muda!!!...

p/s : dak gemok sayang kamu semua...

2 comments: